Followers

Friday, November 14, 2008

TAG dr K CT Delima, Hana, Noorma & sape lag nak TAG haku???

rules:
snap work station anda
then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...
iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..
tengok contoh yang dibuat nih...
begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok...
sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...
kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...
tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..


kak chikelaK CT DelimaHanafiza nordin

Ha, ambik!!! Nak sangat tgk tempat keje kite ye...tgklah puas2 ye??? Macam2 ada kat atas meja tu cuma tak mo enterframe je. Botol kicap ade,botol sos ade...macam-macam ada!!! Almaklum le atas meja makan...

Buat yg mengetag...semoga berpuas hati. Untuk yg tidak ditag, selamat menjamu mate dan untuk 7 org yg akan kene tag ni kang...sile buat la ye... hehehe

Aizah Kaman, Cik Mat Gebu, Zie Brunei, Eda Aussie, Along Roz Sarawak, Kak Zai Dapur Impian, Kak Umi-e...

2 comments:

saveme_zero said...

sape yg kena ngetag tu..sila la buat...ekekekek

Eda said...

aku x paham???link link tu menda??

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)