Followers

Tuesday, November 11, 2008

Di TAG oleh Yam

Ha... ni keje dak Yam. Aku ni kan... g la jenjalan merate umah si Sue, umah Ai tp idak le pulak nyinggah umah si Yam ni.Jadi idak le aku tau yg aku ni pun sekali kene TAG ngan dia. Entah macam mana aritu tgerak ati nak jenguk umah perantin baru ni & terjojol bijik mate aku tgh name aku tersenarai lasssssst skali.

Inilah TAG nya...

State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.
- The 5 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts..

1) aku ni suka cakap sorang-sorang
2) tak leh makan sambil ngadap laptop.selagi makanan tu tak abis,selagi itu le mulut aku ni ngunyah je kejenye
3) cepat marah dan cepat juga sejuk
4) suka tgk cite antu tp takut kalau terjumpa antu real2 punye
5) lebih suka beli barang sendiri dr meminjam orang punye
6) pelik knp Mierza nye muka lain dr mama,papa,abang & kakak dia...
7) pelik kenapa nafsu aku ni mcm terbukakkkk jeee.asik2 ingat makan...
8) hairan kenapa malas melipat kain.basuhhh je...
9) pantang ada duit dalam tangan.hangat pijooooo!
10) setiap kali ngandung mesti ngidam nak makan telo penyu
11) kedekut duit nak beli barang tp x kisah berhabis klu bab makan
12) suka tak pakai bra, hahahaha
13) suka make up tp kedekut duit nak beli barang make up (ade org nak sponsor tak?)
14) cepat berpuas hati
15) lebih suka dgr radio dr tgk tv

1 comment:

ai said...

aku ingat no 7 tu napsu ngko kt laki ngko! puihhhh..makan rupanye! cait....

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)