Followers

Monday, November 17, 2008

Award dr Hana


Time kasih pada Hana yang murah hati nak perpanjang-panjangkan award yg diterimanya kepada aku dan kawan2 lain. Semoga persahabatan cyber ini akan terus terjalin. InsyaAllah...

Di sebabkan Hana dah berkongsi award ni dgn kebanyakkan kawan2 yg aku kenal, award ni aku nak alih hadiahkan pada kawan-kawan blogger m.com aku - SUE, AIZAH, SYA, KIR, NAS, YUL, ILA, SARA, EDA, ZIE, WILDA, HERDA, YAM dan yang lain-lain. Maaflah kalau tak tersebut nama. Yang tak tersebut nama tu pun kena ambil gak ye...

Aku Sayang Korangggg!!!

6 comments:

saveme_zero said...

cantik award tu.

Eda said...

tq kak fiza..nama aku disebut walaupun dah nak ujung2 kah....nanti klau aku rajin aku laks tepek..hehe

Rafizah Nordin said...

sue, amik tau. penghargaan ni...

Rafizah Nordin said...

eda,
tak kiralah name sape dulu, name sape kemudian...yg penting dalam hati ni sentiasa ingat wlpun ko jauh nun diperantauan...
huhuhu syahdu la pulak...hahaha

Nur Syafawati said...

tq kak za...award ke2 aku dapat dari kak za..hehhee..

Rafizah Nordin said...

same2 sya...kite kongsi berkongsi...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)