Followers

Friday, November 28, 2008

Lempeng & Sambal Tumis Ikan Bilis


Inilah makan malam kami. Hari ni hb nak g main badminton, jadi dia tak mau makanan yang berat2. Binik dia pun malas nak masak beria sbb kang makannye tak banyak mana.
Actually, ni request dr hb juga. Aku okey je la. Memang sedaplah kan makan lempeng camni mase ujan2. Pekene lak dgn kopi suam-suam kuku gitu. Wallahhhh!!

Resipi takyah le kot... lempeng? Sape tak pandai wat lempeng? Aku lempang kang!!!Wakaka

2 comments:

Mummy ILa said...

ila suka wat lempeng kelapa tp version abah aku panggil "roti debab"
cicah dgn gula..sedapppp

Rafizah Nordin said...

aah lempeng kelape kan ila.emak akak pun klu wat lempeng letak kelape.cicah ngan gule je.tp hbku tak suke ila oiii.dia kate klu ade kelape terasa cam sangkut kat tekak.emppp kenela ikut tekak dia sbb dia yg nak makan hehehe

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)