Followers

Monday, November 24, 2008

Jalan-jalan ke Taman Jaya


Nak gak tangkap gambo berdua. Anak-anak sibuk main kat padang permaianan depan kita orang...


Wah Mierza ni... jalan sambil goyang kepala. "I'm free..." Iyelah... kalau tak asyik terkurung dalam rumah je...


"Papa... mama..."


Hb mengikut Mierza berjalan dari belakang. Dah dapat kaki tak reti duk diam la pulak...



Petang semalam rasa sangat boring. So ajak hb keluar. Anak-anak buah pun boring gak. Nak pergi akutik Shah Alam, sorang lg anak buah tak de. Kalau pergi gak nanti yg tinggal tu mesti merajuk dan marah2.

Demi 'Eja' mama batalkan hasrat tu tau...

Kami pergi Taman Jaya. Sebuah taman rekreasi yang tidak berapa jauh dari rumah aku. Jauh tak jauh pun lebih kurang 15 minit perjalanan berkereta jugalah. hehehe... tp mmg amat dekat kalau dari sekolah Boy.

Jom kite layan gambar-gambar yang sempat di snap

6 comments:

Mummy ILa said...

pasangan romantika.. :)

Rafizah Nordin said...

bese-bese je ila...

Nur Syafawati said...

kak za!!!awat dlm gambo ni ko nampak tembam??byk mkn yer??huhuh..abg sopie makin ensem la kak za..ahakss..ape rahsia nyer??

ctm-cak'on said...

k.za, boy n girl x ikut skali ke nie? awat n3 je yg de? gaya mcm mase dating2 dulu lak ek k.zah, hehehe...

CT Delima said...

garangnya muka en.hubby fiza erk.. kalau terjumpa pun takut k.ct nak tegur hehehe pasangan bahagia..

Rafizah Nordin said...

sya, akak kau ni mmg setambun pun. ko baru perasan ke? hehehe

yam, baby ngan boy tgh main kat taman permainan depan kami.alah kau mcm tak paham keaktifan budak berdua tu...tak ingat kite g kl aritu.nauzubillah...

k ct,muke je nampak camtu tp kepale giler2 gak.lebih kurang cam CM gak la.kwn2 tnet saya dulu mase belum jumpe pun kate camtu,tp biler dah jumpe hb sy,sume kate ok.

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)