Followers

Saturday, November 29, 2008

Ni ape kesss???


Korangggg... ni bukan pukul 1+ tengah hari tau... ni kul 1+ pagi. Hb balik main badminton kul 12.10 tgh mlm tadi. Tgk tv, duduk2 dan mandi. Lepas mandi main tepuk2 perut plak sambil pandang2 haku yg masih dok ngadap ini laptop. Aku buat dekkk je. Padahal aku mmg tau sangat kalau dia dok tepuk2 perut tu, tandenye dia nak makan sesuatu la.

Bila binik buat dekk je,terpaksalah dia bukak mulut. "Ma, air tadi habis ke?" "habis le...bekas pun dah basuh." Diam. Dok sambung tgk tv... "Ma, bakar roti, ma..." Aku buat2 tak dengo. "Ma, oo ma... bako roti..." aku gelak. "Saje je buat pekak ye...?"
Ala... I gurau je bang...

Manelah tak sayang ye dak? Minta bakokan roti siap datang pakej dgn air teh. Air teh tu tak minta pun. Tapi dah dkt 10 tahun same, takkanla binik tak reti2 lagi permintaan somi. Buat 3 set roti bako sapu buttercup & tabur gula. mmg fevret hb nih.

5 lagi kul 2 pg kami masuk bilik & zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

7 comments:

ida_nardiel said...

wah nampak sodap tu

noreen-bulan said...

nie tgh pagi ker tghari...
hehhehe....

Rafizah Nordin said...

ida, mmg sodap...lg2 klu perut tgh lapo

Rafizah Nordin said...

bulan...kul 1 pg tu...

ai said...

elehhhhhhhh...masuk bilik & ZZZZzzz ke, masuk blik & SxSxSxSx ??? uhukkkk!

Rafizah Nordin said...

tang tu pepaham sendiri le...bende halal kauuuuuu wahaha

Eda said...

baiknya istri si abg sofi ni... cemtu la...jgn asyik cheting je sampai subuh..kahhhh......

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)