Followers

Saturday, August 01, 2009

Cupcakes 'Selamat Bertunang'

Salam...

Haaaaa...!!! Inilah yang kusebokkan sejak petang Khamis kelmarin. Dari membaking, membancuh aising dan sebagainya. Inilah projeknya... agak besar2an jugaklah projek ni untuk aku yg amatur ni, kan...? Hisk...

Tak dapat dinafikan betapalah terujanya aku membuat bunga ros daripada aising ni. Sebab aku tak ada p kelas pun. Hari tu aku g kelas deko cuppies tu tak le pulak sifu aku mengajo aku buat bunga ros ni. Jadi internetlah guru aku. P jalan sane, jalan sini tgk video org buat bunga ros ni kat internet jek. Nozle untuk bunga ros dah lame gak aku p beli tapi barulah tadi aku menggunakannya. Kiranya tadilah baru pecah daranya. Hisk...

Alhamdulillah walaupun 4/5 kali pandang, alangkah berserabut dan huduhnya bunga ros ku ini, tapi aku tetap berbangga dengan hasil kerja tanganku. Heheee... memotivasikan diri sendiri ni... klu lebih praktis, tentu akan lebih cantik, menarik dan lebih kemas, kan...?
Lihat lebih dekat... okeylah untuk 1st time ye tak...?

Actually cuppies ni aku buatkan untuk anak buah Cikgu Noriah, Najwa yang akan melangsungkan pertunangannya hari ini - Sabtu 1/8/2009 di Seksyen 17, Shah Alam. Emak Najwa, Kak Ani (kakak Cikgu Noriah) baik gak dengan aku. So, aku pun dapat jemputan mkn tengahhari di kenduri pertunangan tu nanti.

Hureyyyy, hari ni tak masaklah yek...

4 comments:

el said...

kak..mmg 1st class kapkek ros akk ni..mmg cantek...superBBB mabeles...MALATOP kau..hehehehe

Fa'e said...

emm...sedapnye tgk cc ros nih....jadik sayang nak makan lak! hehehe...

CatlinaFly said...

uhhh...gagagagagagagagagaaaaaa...oppss..cari tisu jap lap air lur hahahaha

Fiza Nordin said...

L,
melatop tebaboooooo wakaka!!!

k fae,
betui tu kak...

cat,
cepat2...kang meleleh kat kboard kejung lak heheee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)