Followers

Wednesday, August 19, 2009

Almond London


Salam...

Yeayyy, kat sini dah raye!!! Hahahaaa... tadeklah... Ni projek hari Isnin lepas. Tapi barulah hari ni ade rajin nak dloadkan gambar dari kamera ke pc ni ha...

First time buat Almond London sendiri. Sebelum ni aku beli je. Itu pun tak selalu belinya sebab aku kureng suke makan Almond London ni kalau beli sendiri. Tapi kalau makan melahap kat rumah orang suker pulak. Wakakaaaa tak sudah2 nak menghabiskan rete orang!

Buat sendirilah katekan... bukan main mewah atas cekelet tu aku taburkan almond nibs tu. Kacang almond tu aku letak sebiji tau. Dah dikatekan buat sendiri, kalau boleh aku nak letak 2 biji kacang almond kat dalam. Tapi tak semenggah le pulak rupenye nanti. Tentu gedebok punye beso Almond London hakku. Kehkehkehhhh...Untuk pengetahuan korang, aku buat Almond London ni daripada tepung ready made. Percayalah aku cakap, sedap. Tepungnya sangat rangup dan amat terasa keenakkannya.

Ni bukan promosi tau... tapi kenyataan! Sedap!

Satu adunan tu boleh dapat lebih kurang 130 ketul. Banyaklah tu... Kalau korang gentel kecik2 sikit, boleh dapat lebih dari 130 ketul tau...


So, kalau korang berminat nak dapatkan tepung tu, bolehlah beritahu aku yek...

Terdapat juga tepung ready made untuk kek seperti kek coklat, marble dan lain2.

10 comments:

Zurika Maya said...

kak, maya rasa la lum sempat raya dah habis kuih nie ke makan

FaizAmY said...

hadei.sedapnye nampak almond london ni k pza..terliur sudah aku..ngeee

Anonymous said...

nmpk sedap sgt!

Fiza Nordin said...

maya,
akak buat ni bukan utk raye tp mmg utk makan hahahaaa

faiz,
sedap...mmg sedap paeh!

nana,
betul sedap!!!

Atie.Rashid said...

kak fiza...bulat nye biskut ni...sedap nye....cam nak try jek tepung almond london tu

Anonymous said...

Almond london kite suka makan..tpkalo nk mbuatnye tue, tension betul time nk salut2 cekelat.. asyik tak jadik jer...

Fiza Nordin said...

atie,
meh le try...dijamin tak mengecewakan!

ijan,
biler akak fikir2kan...mcm susah nak salut coklat tu tp biler dah buat, alhamdulillah senang gak la...u should try!

iera_ayien said...

kak piza... i nk beli la tpg tu... nnti u sms no tepon i yer...leh gak borak2 gitu..

ira - 013 446 46 26

miemiey said...

tepung akak buat cendiri ke?

Fiza Nordin said...

ira,
akak tak perasan komen ko ni...ok akak dah amik ni hp...tq...

mimi,
tak le...tepung ready made tu yang...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)