Followers

Friday, August 14, 2009

New Toys...


Salam...

Selamat pagi... :D

Ni ha... nak kongsi dengan kawan bloggers toys baru kite. Hari Selasa lepas aku ke Bake With Yen, Puchong. Nak menghabiskan duit yang memang ade cipot nih... heheheee... Suke dan seronoknya membeli belah barang2 baking ni. Ha, lupe pulak nak snap gambo loyang bentuk 'love' saiz 9" yang aku beli bersama pada hari tu. Biler barang2 ni nak pecah dare belum tahu lagilah ye...
Yang ni pulak kisah hari Ahad lepas. Pergi beli barang dapur kat Mydin, USJ. Ada promosi minyak Daisy yang dutanya adalah Chef Liza. Sebenarnya aku bukanlah peminat setia beliau sampai nak beli minyak pun sebab Chef Liza jadi dutanya. Tapi sebab buku resipi ni ha... pehtu fikir2 bulan ni mungkin aku banyak nak pakai minyak jagung sebab nak buat kek, jadi aku ambillah. Eloklah tu... banyak pulak dapat yang percuma seperti dalam gambar kat atas tu ha... botol kecik tu dapat 3 botol sebenarnya tapi dah pakai 1 botol. Malaslah nak enterframe.

"Huh, selalu beli minyak rm12 lebih jek... bulan ni sampai rm20 lebih..." -suara sumbang yang pemiliknya amat aku sayang! hisk...

2 comments:

blogresipi said...

Manyak soping tuh kak... senang la nanti nak amek tempahan kek lagi... dah dekat2 nak raya lgpon nie kan... :)

Fiza Nordin said...

ijan,
betul tu...tp nnt mesti p soping lagik...ade je la yg tak cukupnye

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)