Followers

Thursday, August 20, 2009

Himpunan Kad Ramadhan

Salam...

Dua tiga hari ni berderet2 kad ramadhan yang diterima. Aku percaya bukan hanya aku yang menerimanya tetapi juga teman2 blogger yang lainnya. Terima kasih banyak-banyak atas ingatan teman2 blogger. Sangat2 menghargainya.

Jadi di sini aku tepekkan kad2 itu untuk tatapan pengunjung ke blog aku yang tidak seberapa ini. Juga sebagai tanda penghargaan daku kepada kesungguhan teman2 mengadakan kad2 yang cantik dan gambar yang penuh makna tersirat mahupun yang tersurat.
Semoga ramadhan ini membawa seribu erti dan sejuta rahmat buat kita semua.

Juga di kesempatan ini, aku ingin memohon ampun dan maaf kepada sesiapa saja yang membaca n3 2 yg ada di sini. Kadang2 seronok dan ralit menaip sampai tidak sedar ada hati yang tersentuh. Tetapi hakikatnya tidak terniat hendak menyinggung hati sesiapa melainkan sekadar bersuka-suka sahaja. Tidak kira sama ada teman2 blogger, teman2 fp, teman chatting YM, teman chatting pingbox yang datang dan pergi juga tidak ketinggalan pembaca2 senyap. Tegurlah daku walau sekadar ucapan 'salam'...

drpd Cik Min & Family

daripada Noorsha

dr Kak Ct Delima

drpd Kak Ana & Kak Ayu

drpd Amy German

drpd Wawa

Terima kasih semua...

2 comments:

Anonymous said...

Selamat Menyambut Ramadhan AlMubarak buat akak sekeluarga :)

miemiey said...

ishk..ishk..manyak tul kad die..nah amik kad dari saya ye..ada kat blog ite tu..jenguk2 laa..yer..salam ramadhan yer..

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)