Followers

Friday, August 21, 2009

MOBS - ConfyBebe "Most Loving Sibling" Contest

Salam...

Contest lagik.... Tapi kali ni berkaitan dengan anak2 pulak - "Most Loving Sibling" Contest. Syiok gak nak enterframe permata hati hati nih... teruja sungguh daku kala membuat n3 ni ha...

For the 1st time, aku join contest dengan MOBS dan ComfyBebe. Dan secara jujurnya juga 1st time aku masuk dua blog ni. Hadiah2 yang ditawarkan nampak menarik. Tapi semuanya bergantung pada rezeki jugaklahkan... kalau ada rezeki adelah. Kalau tak de... sekadar seronok2 sajelah. Yang penting secara tak langsung dapat teman baru di alam cyber nih.

Okeylah... jom kite tengok syarat2 yang dikenakan oleh kedua2 penganjur ini.

1. Be a FOLLOWER of ComfyBebe at http://comfybebe.blogspot.com
>> Sudah... <<

2. Be a FOLLOWER of MOBS at http://malaysianonlinebabyshops.blogspot.com
>> Sudah <<

3. Choose your best children's SIBLING photo and BLOG about it on your blog.
>> Gambarnya di bawah ini <<

Tell us a bit about why you chose the pic with your kids name and ages (min 2 kids)

>> Dalam gambar adalah anak aku yang pertama- Boy dan kedua - Baby. Aku memilih gambar ni sebab aku nampak dia orang ni ceria dan rapat sangat. Padahal hakikatnya anak aku yang dua orang ni pantang bersama. Ada2 saja yang digaduhkan. Ada2 saja yang nak direbutkan. Semasa gambar ini di snap, mereka tak posing beria pun. Tapi dalam keadaan selamba. Jadi you alls boleh nampak background kat belakang tu... tilam bujang tak berlipat dan tersandar kat dinding. Hish... manelah aku tahu hasilnya akan nampak selamba macam nih... <<

MOHAMAD SYAHMIE ISQANDAR BIN MOHAMAD SOFIE
- 8 TAHUN -

AUNI BATRISYA IRDINA
- 6 TAHUN -

4. Make sure it has a back link to both MOBS & ComfyBebe blogs
>> Dah check... <<

5. Leave a comment on MOBS with your name, email and blog link (very important!!)
>> Okesss <<
6. Make sure you add this on your sideblog with a backlink to MOBS.
>> Okess <<

6. For those who don't have a blog, email us your kids picture at comfybebe@gmail.com together with name, email and address, why you choose the pic, kids names and ages :)
>> Tidak berkaitan dengan aku <<

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)