Followers

Wednesday, August 05, 2009

Terung Masak Sambal

Pertama kali aku tgk lauk camni kat rumah aku sendiri. Sejak dulu2 kale lagi. Then sekarang dah berblogging dan punye ramai kawan, aku tgk kat rumah Hasue dan MyR.

Terung masak sambal ni arwah mak selalu buat dedolu. Pagi2 dah masak buat bekal utk ke tempat kerja. Pastu tinggalkanlah sikit utk anak2 di rumah. Aku dan kakak2 sejak kecil memang dah jenis makan sayur dan lauk pedas. Jadi tak kisah lauk apa2 pun, arwah mak memang akan tinggalkan sikit makanan yg dia masak tu utk anak2 kat rumah sementara dia keluar p kerja.
Pada yang belum pernah try, bolehlah cuba...

Untuk aku, lauk2 camni memang memberikan nostalgia tersendiri...

:D

2 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

waduh kak fiza...
perut ku da joget dangdut da pagi ni..
lapo...lapo...
hehehe

Fiza Nordin said...

fieza,
kakakaaa joget dangdut eh...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)