Followers

Sunday, August 02, 2009

New Toys...

Salam...

Sajo nak enterframe ni ha... barang baru yg aku baru grab kat Bake With Yen.

Loyang bulat tu saiz 9". Sekarang koleksi loyang bulat dah ade dari saiz 6-10". Yang ni loyang jenis lapik bawahnya boleh tarik keluar tu. Aku suka macam ni punya pattern. Senang nak keluarkan kek bila dah masak. Tapi cuma loyang bersaiz 7" dan 9" ni aje yg jenis gitu, yg dlm koleksi akulah. Heheee...

Fondant roller tu pulak mmg dah lame teringin nak beli tapi belum sampai seru. Alhamdulillah kelmarin dah sampailah tu serunya. Tu yang ambil juga walaupun agak terkejut tgkkan regenya. Barang2 baking ni mmg mahai2 belake, ye tak... lagi2 klu bajet kureng. Lagilah amat terasa akan kemahalannya...

Ribbon tu saje beli. Mane tau akan berguna kemudian hari...

5 comments:

Mat Gebu said...

salam fiza...mmg koo, fondant roller tu mahal kan, kadang2 benda2 baking ni kita tgk harga mcm tak caya... kalau ada jenama je terus naik mendadak naik....gugur gigi palsu pakcik!!!!

Cendana Kasih said...

Mahal nyer loyang tu Fiza, nanti kalo ko g jenjalan kat Bangi, cubalah singgah ke Yummies Bakery plak, barang bakery kat sana murah sikit dr BWY tuh..

Fiza Nordin said...

cik mat,
mmg betui.yg ni je kite mampu nak beli setakat ni.ade yg lagi 1 tu mmg cantik rollernya.coraknya pun cantik juga.berjenama pulak.dengarnya lebih rm50 harganya.aduilaaaaa....

noorma,
biler2 ko nak g Yummies Bakery tu ko rogerlah aku.leh aku g ngan ko.area bangi tu aku kureng faham jalannya.takut sesat tah ke mana2 aku kang...

masz_73 said...

brape rega roller tu fiza, aritu kat tpt akak ada jual gek tp lom sampai seru nk ngabih duit kat brg tu..kekekke... saboooo... :P

Fiza Nordin said...

k masz,
roller tu rm14/= je... ('JE'???)huhuu

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)