Followers

Wednesday, August 19, 2009

"CONTEST BAJU RAYA SEDONDON"

Salam...

Dah agak lame reda dari mengkonteskan diri... hari ini aku kembali menyusup masuk sane sini dan ternampaklah contest ni ha... Dan aku pun dengan rajinnye menyibukkan diri untuk memeriahkan contest ini dengan menyertakan diri dalam ini contest. Hahaha... korang paham tak ayat aku nih? Kalau tak paham, lu fikirlah sendiri - kata Nabil. Bukan aku yang kate okey, hiks

Contest Baju Raya Sedondon ini adalah anjuran Naz - iburikazz. Naz, kalau saya menang, awak tak payah susah2 hantar hadiah by post. Sebab kite pun tinggal kat Jalan Kelang Lama gak. Hakhakhakkkk!!!

Okey, jom cek ape yg dikehendaki untuk menyertai contest ini...

1.Jadilah follower iburikazz dan add iburikazz di bloglist anda.
>> Sudah jadi follower dan sudah add iburikazz di bloglist <<

2.Buat satu entry tentang CONTEST BAJU RAYA SEDONDON dan buat link ke entry ini.
>> Inilah n3nye... dah link kat atas tu ha... siap bolt & kaler merah lagi <<

3. Upload lah Gambar anda dan pasangan berbaju sedondon
>> Di atas inilah gambarnye... <<

4. Nyatakan nama anda dan pasangan, tahun aidilfitri anda bergambar sedondon tu dan tema baju raya tahun ini.

>> Nama : Fiza dan pasangan, Sofie <<
>> Tahun Aidil Fitri : 2008 <<
>> Tema : Kami sama2 berbaju warna coklat lembut dari kain jenis Kasa Rubiah <<

4. Tinggalkan link anda di sini ok?
http://fizanordin.blogspot.com

5.Sila tinggalkan sekurang2nya satu komen di mana mana entry yang anda baca selain entry contest ni...Buat syarat..
>> Okeyh dah komen kat n3 yg sini <<

Saje nak selit gambar 1 family di pagi raye tahun lepas...

3 comments:

miemiey said...

romantis nye...hope berjaya..

Fiza Nordin said...

tq mimi... :D

el said...

cam budak sekolah aku tgk
hehehehehe

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)