Followers

Monday, August 03, 2009

Kentang & Ikan bilis Berlado


Jom makan...
Pedas gak nih sebab pakai cili api semate. Cili api tu aku tumbuk ngan bawang kecil dan bawang putih. Sedap makan dengan nasi panas-panas. Ikan bilis tu pulak biarkan rangup.

Aduilaaaa...

10 comments:

blogresipi said...

Yg nie memang sedap nie makan dgn nasik panas2 kan kak Fiza... nak cikit.hehehe

Fiza Nordin said...

ijan,
klu boleh tembus tangan kat skrin tu silelah...heheee...klu tak jawabnya kene p dapo & masak sendiri le hahahaa

el said...

alahai ni pun saya sllu msk kat umah kak...
kdg2 tu xde ikan bilis saya taruh kentang + telor..

Sis-Lin said...

amboii mengancam gilosss..mesti kena try lepas ni..hehehe

Ana Ali said...

yes yes my all time peberete, paling senang..kenkadang tak letak kentang pun ikan bilis ngan bawang dan cili api..kecur sudah air liur, sib baik waktu lunch dah

Nana said...

wah cedapnye!! semalam baru bli kentang konon2 nk wat sambal.hehe

ai said...

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Kau saje!! nyampah...adoiiiiiiiiii

Fiza Nordin said...

L,
telur tu camne?

sis lin,
try jgn tidak2... :D

ana ali,
buat le camane pun...sendiri yg nak makan,kan...? heheee

nana,
konon2 nak buat sambal...abis tu jadi tak sambal nye tu???

ai besan,
takkan nyampah...?baru kelmarin kate lebiu hukhukhukkkk

el said...

goreng kentang tu...agak2 dah msk tu baru gaul ngan telur..pecah jerk...
tu pun sedap gak..mil sllu msk..laki ku sllu request kalo xde lauk kat umah..kahhh

Fiza Nordin said...

l,
ooo gituuuuu

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)