Followers

Friday, August 14, 2009

Kek Lapis Prune (Kukus)


Salam...

Ni projek malam tadi. Entah pukul berape baru tidur. Tapi puas hatilah sebab dapat siapkan.

Kek Lapis Prune ni same macam Kek Lapis Masam Manis yang lalu. Dikukus dan setiap lapisannya ditaburkan dengan hirisan prune. (Seperti dalam gambar yang dilampirkan di bawah.)

!!! SAYA BUKA UNTUK JUALAN !!!

Sama ada untuk Syawal yang bakal menjelang atau untuk sebarang acara. Sangat sesuai untuk semua golongan kerana rasanya yang tidak terlalu manis. Ditambah dengan rasa prune yang masam2 tu... sedap tau... :D


Ukuran loyang = 9 x 9
Lapis = 4 lapis (2 warna)
Harga = RM25 (tidak termasuk kos penghantaran)

Mewah dengan taburan prune
;D

7 comments:

Watierman said...

Akak baru dok belek kotak prune dalam esbox...Fiza dah siap promo...moga sukses ye Dik...!

ibu_umairah said...

yummmyy sungguh menyelera..kek lapis ini

Fiza Nordin said...

k watie,
heheheee...terima kasih ye kak...cayang akak!banyak bg semangat kat saya...

ibu umairah,
tak nak try order?dijamin tak menghampakan!

miemiey said...

suka tul tgk yg ada prune tu..adus kak kl aku petneg terliur masakan ko kak..jawabnye kene jumpa ko laa kak...huhu........

Fiza Nordin said...

mimi,
awat hang???sabaq no...nnt turun kl roger2lah yek :D

iera_ayien said...

adoii kak piza...tergugat imanku ...naseb la belum posa lagi nih...kalo tak mahunyer cair aku.

nak ler kek lapis prune ni...tp takkan ko nk pos kat aku lak yg jauh ni...agknya kalo smpai kat aku..hancusss

Fiza Nordin said...

ira,
dgr2 hang nak mai gathering ahad lepas?awat tak mai?

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)