Followers

Wednesday, August 05, 2009

Roti Telur Berinti Tumis Bilis

Salam...

Tak tahulah ek... beberapa hari ni hubby ku nak makan brekfast lak. Aku sediakan tuk anak dia (Baby) dia pun dok balun sekali. Hari pertama tu nampak dia makan, hari kedua aku buatlah sarapan tuk seramai sekali. Kang siapkan tuk anak jek, kate dia tak sayang kat dia lagi lak. Wakaka...

Semalam rumah ni tak jerang nasi. Pasai hb request nak makan tepek tepung aka lempeng tepung aka pankek melayu (kate K Nor Ganu). Pagi aku buat tepek tepung aka lempeng tepung aka pankek melayu tuk breakfast. Petang masa dia balik keje pun buat tepek tepung aka lempeng tepung aka pankek melayu gak. Bukan aku yg pemalas nak masak yek tapi hb yang mintak. Daku hanya menurut perintah... Dalam hati, horeyyyyy!!!

Cis, bedebah tul hakku!

5 comments:

Anonymous said...

Kite suke kalo dpt breakfast cenggini.. kalo 2 keping tak cukup.. mesti nak lebeh..hehhee

Teharahman said...

mmg best kalo xyah msk heavy2 sgt!wkakakkakaka!mmg bestle laki k.piza!hahahahah!roti telor tu sdpnye,lame daku xmkn..bkk blog ko ni slalu wt aku leleh!!!hish!

Anonymous said...

sangat menyelerakan

Fiza Nordin said...

ijan,
samolah kite...wakaka

teha,
apolah yg buat ko leleh sgt tu teha oiii...akak masak biase2 aje...

L,
meh la kite bf sesame :P

nana,
terima kasih :D

Nuridah said...

fiza,

simple gini senangkan nak disediakan...jimat masa..hehehe.

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)