Followers

Wednesday, July 20, 2011

View @ Port Dickson

Wan - anak Cikgu Noriah

Masa short holiday ke Port Dickson kelmarin, adalah aku snap sane sini sinun.... yang paling aku tunggu adalah ketika sunset aka matahari terbenam. Bukan selalu dapat peluang camni. Yelahkan, aku ni bukan berumah di tepi pantai. Hikhik...

Tapi macam biasalah... hasilnya taklah sehebat mana. Maklum saja hasil tembakan dari seorang yang masih baru. Nak digelar amatur pun rasanya belum layak.


Marilah, tengok2... bukan kena bayar pun, hanya luangkan sedikit masa :D



Aku sangat2 tak puas hati dengan hasil 'tembakan' ombak ni... banyak sebenarnya aku snap, tapi kalau upload kat sini pun rasa macam tak syiok. Sebab hasilnya, sangat2 tidak memuaskan hati aku. Kena cari setting yang betul... mane nak cari, ntah.... :(


Seperti yang dinyatakan di atas, aku paling tunggu ketika sunset. Jadi banyaklah gambar sunset dirakam. Tapi pun macam biasalah, hasilnya biasa2 saja.... alhamdulillah!



pulang senja...





5 comments:

Kakcik Seroja said...

Gambar pemandangan dan melihat pemandangan yang sebenar, sentiasa mengujakan perasaan kakcik. :)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

cantiknyer gambar sunset tu...
fiza dah ambik kamera baru ke? yg lama dah ada yg beli?

Fiza Nordin said...

kakcik,
hati rasa tenang tengok permandangan indah depan mata...

kak madiha,
tq kak... belumlah kak.masih dgn D3100 tu... sayang pulak nak jual bile ada orang betul2 nak beli huhuhuuu nnt2lah....

Juwita Jamaludin said...

salam kak fiza.. suka tembak2 ye.. seronok ada peluang tembak2 sunset ni.. akak guna D3100 sama macam ita.. akak nak jual ye.. kenapa? nak upgrade yek.. ambil gambar ni pakai lens apa yek..?

Fiza Nordin said...

ita,
as salam... suke gak hehehee.cadang2 nak upgrade tp kene hold dululah.... akak guna kit lens aje.

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)