Followers

Thursday, July 14, 2011

Lie To Me Korean Dramas...


Actually aku bukanlah pengikut dan penonton tegar drama2 Korea ni... tapi kalau nak tengok, boleh ajelah layan. Lagi2 kalau cerita romantik. Ohohooo i like it soooooo much!

Tapi kalau suruh aku tengok sinetron Indon memang sah2lah aku memilih. Dalam 5 sinetron mungkin 1 pun aku tak berkenan. Sebab aku memang tak tahan tengok memek muke dorang yang selalunya nampak dibuat2 di depan pelakon lain. Contoh bila dorang tersenyum sinis dan bercakap dalam hati (voice over). Siap sengih depan2. Aku terasa macam aku yang menonton ni diper'bodoh'kan je. Owh, i dont like very very much!!!!

Lo ni aku tengah layan drama Korea - Lie To Me... yeah, mungkin ramai yang dah tengok. Memang, aku memang ketinggalan banyak dalam hal2 camni. Tak taulah aku bizi tang mane. Atau aku memang tak ambil tahu sebelum2 ni then baru sekarang nak menyibukkan diri. Tu pun lepas aku nampak seorang teman bg link drama ni kat seorang teman yang lain kat fb. Dan aku tanpa segan silu terus klik...

Lain dengan drama Korea, aku suka tengok memek muka dorang. Kelako! Bila tang dorang terkejut, mulut melopong dan kekelamkabutan dorang. Menjentik perasaan buat aku tergelak. Bukan kelako tang cerite tapi tang gelojoh deme tu.

Tapi seperti yang aku nyatakan di atas, aku ni ntah bizi tang mane... setelah lebih seminggu, hari ni baru nak layan episod 3 part 3/5. Huhuhuuu... Di tambah dengan berukband aku yang lembap tahan siput sedut tu... lagilah... semalam aje aku nak mengabis loading episod 3 part 2/5, habis 1 hari. Janganlah tak percaya.... siap aku ambik anak sekolah, then anto sekolah agama. Pastu pegi kelas fardhu ain. Balik, tgk belum habis loading lagi. Alahaiiiii.... semak!!!

Xpa... plan2 kayoh aaaaa'.....

5 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

kita pun peminat cete Korea, snggup layan smpi pagi, adeh!!

Fiza Nordin said...

ye ke... kite baru nak menjinak2kan diri ni hehehee

CT Delima said...

AS'salam fiza

kak ct dari dulu drama indon ni memang tak gemar langsung nak tengok. kalau diberi bintang pun kak ct akan bagi 2 jer dalam 5 tu...hihi

Tapi kan sejak2 dah ada channel 393 drama korea ni kak ct tak pernah miss tau. sampai CM pun pu ikut sekali tengok bersengkang mata jugalah nak tunggu sampai habis setiap episod tu. hari2 tido mesti pukul 12 tengah malam..kecuali sabtu dan ahad hahaha

Ni tengah syok layan Lie To Me.. semalam sedih gilos sebab dia dikecewakan dengan boypren dia tu..adoiii..malam ni mesti nak ngadap lagi :D

quinnie said...

a'kum kak fiza...tertarik lepas tengok entri korean drama nih...hahahah...dia kalau dah fanatik dgn kdrama kalau nampak entri cam ni mesti nak singgah sat...kekekek...memang tengah musim drama best2 duk keluar pertengahan thn ni...sabar je la...saya memang suka dgn lakonan heroin citer ni tapi tak berkesempatan nak tengok lagi citer nih...huhuhu...kalau nak dload pakai bb memang berjanggut nak tunggunya...hehheheh..saya tengok online jek...kekekke

Fiza Nordin said...

k ct delima,
samelah kite... cerita indon tolak tepi.yg betui besh baru layan tp tetap getiks tgk telatah 1/2 pelakonnye yg wallah, memek muka xbley blah!!!

ida,
jom kite layan sesame jom!!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)