Followers

Friday, July 08, 2011

Tengah Gilo Kat Lagu Ni ..... Thaqif - Luahan Hati



Pertama kali ku bertemu denganmu
Sayunya hatiku merindukan dirimu
Walaupun baru kita baru bersua muka
Namun aku telah jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
Hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku pun sedang menyintaimu

Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jika kau meninggalkan aku
Terhiris hati
Terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu

Oooo biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti

Ooooo sayangku pimpinkan tangamu
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
oooo kasih

Memang khilafku menyayangimu
Memang khilafku mencintai mu
Tapi ku tahu semua itu tak akan kembali lagi

Bukan ku pinta segunung janji
Tidak ku harap sinaran ini
Cuma ku ingin setulus kasih
Kasih yang kekal selamanya

Ohhh oh Syakila
Senyummu enggan pergi
Tawamu mengiringi
Wajahmu ku terbayang
Hadirmu bagai mimpi
Seumpama bidadari
Potretmu ku tatapi
Mengharap kau kembali

Bukan ku rindu saat bersamamu
Tidakkan mampu melupakanmu
Cuma ku tahu semua itu tak akan kembali lagi

Haiyoooo... mmg sedang sangat gilo kat lagu ni... dah download kat hp... klu dlm kereta, aku offkan radio dan guna music player dengar lagu ni ulang2 kat hp heheheee Memalam sebelum tido pun dok layan dulu lagu ni seround dua... klu dengar memalam sebelum tido tu, dengar lenggok suara mamat ni, feelin habis aku... haishhh rase nak mengalir ayo mate lak... huhuhuuu

Layan...!

3 comments:

Deliah's Deli said...

layannnn..:))

Fiza Nordin said...

Deliah,
heheheee ayoh!!!

Anonymous said...

Skrang ni lagu hanya aku nyanyian hyper act lg best woooo

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)