Followers

Wednesday, July 06, 2011

Nak join tak????


Hikhikhik....

Kalau ada sape2 nak join, silelah masuk dapur sendiri & masak sendiri ye.... sorry, sorry selori kalau ada yang terliur pulak. Pada yang tak terliur tu, boleh dok diam2...

Actually aku bukanlah penggemar tegar maggie. Tapi adat tekaklah... bile lama tak makan tu, teringin. Tapi bila masak tu, tak boleh kosong je. Mesti nak letak sayur sikit. Paling suka kalau letak kobis bunga ni. Krup2 & rasa manis2 sayur tu mmg kena sungguh kat tekak ambe....

Layan!!!

8 comments:

el said...

smlm el buat spageti kuah...anak2 n en. somi je mkn...el x mkn..no mkn mlm :)

Cendana Kasih said...

hari ni aku tak masak, sibuk buat kuih, so anak2 dan laki makan megi jer..tp megi goreng ... huhuhu....padan muka deme...hahaha

bonda_tie said...

dah lama nye tak makan megi. nmpk mcm sedap pulak.

Fiza Nordin said...

l,
anak2 akak pun suke spageti.akak pun suke. tp abg sopie tak suke!!! eiiii mmg tak suke tau!!!!

noorma,
amboi, wat sample cemekot raye ke??? syian deme kooooo tp klu anak2 aku, deme suke beno!!! ari2 dok doa aku cbok gamaknye....

bonda tie,
sesekali boleh bonda... hari2 no3!!!

watyz said...

salam kak. nk tanya buku manis nya cinta yg gambo waksegan tu ade x?

MamaFaMi said...

Pesal ek... tetiba macam terasa nak makan maggi.. tapi dah larut malam. Hmmm... makan dalam mimpi je la...

Mat Gebu said...

Kejii leerr...kan dah ter lapar...sabarrrrr.. Aku bayangkan cecacing's...boleh?...

Fiza Nordin said...

watyz,
penjualan novel terpakai dihentikan.belum tau selamanya atau sementara.maaf ye :D

mama fami,
boleh ek mkn dlm mimpi??? hahahaa

cmg,
itu lagi KIJAMMMMMM

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)