Followers

Friday, July 15, 2011

Tetap Sayang Kat Dia...


Hp kesayangan aku - Nokia 6233

Walaupun rupenye, wallah!!! Sampai ikat ngan getah, kan.... "hat yang ikat getah ni line clear!" heheheee


Jenuh dah aku cari kat kedai hp housing model ni x jumpe. Payah beno.... aishhhhh Penyudahnya aku ikat dengan getah. Getah belacan aku panggil getah ni hehehee




Kalau tak ikat dengan getah, inilah ropernye. Bercerai talak 2!!! Kahhhhhhh

Adalah kenalan2 yang perli dan usik2 "lahhhh, tokey kek pun tak mampu nak beli hp baru ke?" Untuk pengetahuan kome, hp ini masih elok.

cover belakang pun dah hilang...

Yang bermasalah bukan hpnye... tapi housingnya. Kalau sebab tak jumpa housing harga RM7/8 ringgit aku nak belanjakan beratus2 ringgit (atau mungkin ribu) untuk beli hp baru....... aku rasa amat2 tidak berbaloi! Betoi tak kome????

Tapi honestlyla.... bila aku berada di tempat awam yg ramai orang di sekeliling aku then hp aku berbunyi.... aku mikir 1 juta kali nak keluarkan hp dr dlm beg kahkahkahhhhh

Namun jauh di sudut hati, aku tetap sayang kat dia.... sungguh!!!

6 comments:

ummiumaira said...

mmg nostalgia tul....pikir 1 juta kali tue yg x tahan tue.....mmg kijam tul ......

Fiza Nordin said...

wawa,
kahkahkahhhhhh

Cendana Kasih said...

hp lama aku masih elok lagi, tp itu ler.. time kuar jenjalan dengan kengkawan, hp deme sume up to date, malu plak aku nk tunjuk hp aku, mmg zaman kuno, camera pun takde, ada radio jer...

Fiza Nordin said...

noorma,
same le dgn aku pun... tp klu dah itu yg kite sedap pakaikan... pedulikanlah!

Rosmaniza @ Ogy said...

maafkanku andai kau terasa kerana gelakkan HP mu itu, namun jauh di lubuk hatiku bahawasanya sekadar gelak ketawa bkn cacian semata-mata..:(

Fiza Nordin said...

ogy,
its ok...i took it as a joke :D
no heart feelin' dear...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)