Followers

Sunday, July 10, 2011

Emak Dalam Kenangan...

... arwah mak diapit cucu2nya - eza, ima, aishah dan fatrah ....

As salam...

Al-Fatehah untuk arwah bondaku - Zainah Binti Som yang telah kembali ke Penciptanya pada 10/7/2009.


Masa terus berlalu... belum sesaat daku melupakanmu...

... klu x silap, inilah gambar terakhir sblm arwah mak sakit dan pergi. terpaksa edit gambar ni sbb masing2 (arwah mak & mak Ina - my 2nd akak) tak pakai tudung. dan sebenarnya gambar ni ditangkap secara spontan saja. masa ni kami tengah buat bakar2 ikan dan makan2 adik-beradik di rumah kak yong (my 1st sister). mak kelihatan sangat gembira tengok kami 3 beradik berkumpul bersama keluarga masing2 ...

Jah sayang mak... kami rindu mak!

4 comments:

Deliah's Deli said...

alfatihah..smg rohnya tenang n dicucuri rahmat. :)

Cendana Kasih said...

al fatihah buat mak Fiza, semoga ditempatkan dikalangan hambanya yang soleh...

aku pun rindukan mak aku, tiap2 malam aku peluk dan cium baju2 dia...sedih sangat sbb aku dh takde sapa2 kat dunia ni.. paling terasa bila aku kehilangan tempat untuk mengadu.. ko masih beruntung sbb ada kakak... aku ni anak tunggal...

Fiza Nordin said...

deliah,
terima kasih atas doa itu.moga arwah mak lebih tenang bersamaNYA...

noorma,
terima kasih :)
kau pun bawa2lah bersabar ye... yg hidup pasti akan pergi. kita sama2 doa moga mereka yg telah pergi kepada penciptanya itu tenang dan dicucuri rahmatNYA.

Amin...

CT Delima said...

As'salam Fiza

Al-Fatihah buat arwah mak fiza, semoga roh arwah dicucuri rahmat dan sentiasa tenang disana..aminnnn

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)