Followers

Thursday, July 21, 2011

Roti Dinasour


Salam pagi Khamis...

Breakfast yang ringkas dan mudah saja pagi ni... layan!
Hari tu, beberapa bulan yang lalu p jimba2 dengan BFF kat cafe Lemon (milik produser terkenal) David Teoh. Bff Ogy pesan roti dinasour ni.... mak aiiii, mahai sungguh (mahai la wat aku yg sengkek ni, kennnsss, ahaks!)....

Dah orang order tu aku tumpang le makan sepotong dua.... setelah beberapa ketika berlalu, terasa nak makan pulak. Tak koselah nak ngulang p ke Lemon. Boleh je buat sendiri. Bukan susah pun....

Bahan2
2 keping roti
3 sb susu pekat manis
3 sb milo

Cara2
Bakar roti hingga agak garing.
Sapukan rata permukaan roti dengan susu.
Kemudian sapukan permukaan susu dengan milo.

* Kat Lemon, deme gunakan roti yg tebal. That's why resipi ni guna 2 keping roti. So nampaklah tebal, lalalalalalalalalala

* gambo 1 je.... jimat kodak! lalalalalalalalaa

10 comments:

tun_telani said...

hahha.. penat tun duk terpikir2 cmner rupe roti dinasour nii.. roti tabur milo rupa2nya.. patut laa cepat je hbs milo kt umah tu ye.. hihi

che'iza said...

Den dah terbayang berapo besolah ko punyer roti... yerlah dinasour....

A.I said...

Roti dinasour pon ada!!

Fiza Nordin said...

tun telani,
awal bulan kena beli milo paket beso hehehee

Fiza Nordin said...

che iza,
tipu tertipu, tertipu tipu ke tipah??? kahhhhhh

Fiza Nordin said...

Ai besan,
adoooooooo

Anna Qawina said...

ingtkan dinosor nak mkn roti..hehe..tp mmg best but roti gini, bkn ank2 je suka..omaknya sama..haha

Fiza Nordin said...

Anna,
boto, boto, boto!

el said...

roti ni almost aku mkn kalo ada roti
sure taruh milo n susu
x tau lak dipggey roti dinosor hahahaha

Fiza Nordin said...

l,
aku pun... anak2 aku klu mkn roti camgini.kat cafe Lemon tu baru aku tau roti cenggitu dipanggil roti dinosor ekekekekee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)