Followers

Sunday, June 28, 2009

Telur Bercheese & Sosej


Selamat pagi semua!!!! Selamat berhujung minggu!!! Ke mana cadangnya hari ni? Melepak jek kat rumah? Emp, okey gak... tapi kepada yang dah dapat gaji tu mesti nak keluar. Pergi beli barang dapurlah, pergi cuci2 matelah... kan...? Betui tak?

Ketika n3 ni keluar (aku buat autopublish ni... n3 ni sebenarnya aku tulis semalam pukul 12.04tgh malam) aku dan family dalam perjalanan ke Shah Alam untuk menghadiri meeting bersama pembeli-pembeli projek perumahan terbengkalai LaCottage tu.

Petang semalam aku dan hb serta anak2 dah usha tempatnya. Sebab kami tak begitu familiar dengan kawasan Shah Alam, jadi kena riki dulu. Takut esok paginya (hari nilah...) sesat barat sedangkan telah diingatkan oleh pihak AJK LaCottage kalau ada yang terlewat, agenda meeting tetap akan diteruskan. So, aku dan hubby tak naklah jadi orang yang terlewat. Atau ada yang naik hangin pagi2 buta... heheheeee

No, no, no... ini bukan bf kami untuk pagi ini. Tapi bf kami 2 hari yang lepas yakni di pagi Khamis. Terlambat n3 sebab cuma gambo itu jek satu nak didownloadkan, membuatkan aku malazzz... heheheeee

Sedap gak buat camni... len kali bolehkan aku buat lagi. Cuma anak2 tak suka bawang goreng yang aku tabur tu. So lain kali untuk dia orang aku tak letaklah...

2 comments:

Anonymous said...

Creamy2 macam nie kite suke lah nie..heheh

Fiza Nordin said...

hohooo samolah kite...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)