Followers

Tuesday, June 23, 2009

Cendawan Goreng Tepung


Dah habis dah ni tau... heheheeee. Buat semalam. Anak2 & hb memang suke nih. Ratah macam itu saja. Lepas goreng memang kena asingkan sikit simpan untuk makan dengan nasi. Kalau tak jawabnya terang pinggan kene ratah. Aku pakai tepung goreng ayam yang dalam kotak tu saja. Senang... gomol2 lepas tu terus masukkan dalam minyak panas. Goreng sampai garing. Sedap!

Boleh tengok step by step resipi kat sini ye...

3 comments:

ai said...

Lor...! aku tak tau pon cendawan ni makan ngan nasik. Aku mmg ingat makan gitu je..

Aishah@Ariffin@Aqil said...

wah sedap nih...lama dah tak makan...

Nur Syafawati said...

fav aku ni kak oi...alangkah sedapnyer kalau dpt mkn masakan ko ni kak..huhuhh

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)