Followers

Saturday, June 20, 2009

Salad Buah-Buahan


Dah lama benar rasanya aku tak buat salad buah-buahan. Iyelah... sampaikan hb tu menyalak kerinduan kat salad buah2an ni ha... memula kononnya aku buat untuk diri sendiri saja. Manalah tahu hb tu suka. Ruper2nye dia lagi kuat punye hantu. Ish, kesian kat bininya nih... uhuk!

Ketika n3 ini keluar, barangkali aku belum balik atau mungkin baru balik atau mungkin juga dah lama balik tapi tengah terbungkang kepenatan. N3 ini dan n3 strawberi coklat shake itu aku menggunakan khidmat Auto Publish. N3 ni aku dah sediakan dari semalam pukul 12.14tghmalam.

Aku nak ke mana eh?
Semalam lepas makan malam dan sedang duduk2 dengan hb... aku cakap dengan hb "kasihan dengan anak2. Cuti sekolah pun tak ke mana2. Esok kita bawa dia orang ke zoo, nak tak?" Then hb cakap, "dia orang tak cakap apa2 pun..." Memang betul... anak2 tak cakap dengan hb sebab anak2 selalunya lebih suka mengadu, merungut dan sewaktu dengannya dengan aku. Tapi kalau tempat bermanja dia orang lebih suka dengan papanya sebab mamanya ni garang cikit (hiks, garangkah aku? kasar kot...)
Tapi hb kata daripada pergi zoo lebih baik bawa dia orang mandi kat Aquatik Shah Alam. Bayaran masuk ke Zoo Negara saja dah berapa ringgit sedangkan kalau pergi Aquatik baru RM3 seorang. Bermandi-mandalah selama 2 jam. Kecutttt!

Tapi aku kalau boleh malas nak mandi2 nih...leceh nak siap2kan anak2 lepas tu. Then hb hanya diam jek... Sudah2nya hb cakap, ikut sukalah. I ikut saja... So, belum tahu lagilah nak ke mana ni... tapi keluar TETAP!!!

4 comments:

el said...

pi zoo pastu g mandi..pas2 g mkn2..pas2 sopin..pas2 mkn lg..pas2 sopin..pas2 balik...pas2 mandi lg..pas2 mkn..pas2 tido..hahahahaha

cikmanggis said...

kita suka salad buah ni...

Bibu said...

wah..lama aku x mkn mende nih..nak sket!!coti2 sekolah ni mmg la kalo g mane2 boring wei...tapi sesak gak mane2 kalo pegi sume penuh.

pss: ko nak join Tshirt mommies.com tak?g tgk cepat!

Bibu said...

erk silap...*kalo x g mane2*
ngeh3x

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)