Followers

Saturday, June 27, 2009

Jumpe Wawa!!!

Salam...

Semalam, selepas hantar Boy ke sekolah, aku terus zoommm ke Sunway Pyramid. Buat apa? Dua hari sebelumnya, aku dah siap2 janji dengan Kak Ina KL nak jumpa Wawa, kawan blogger yang tinggal di Kuwait. Cumeykan Wawa... sweet jek...


Wawa balik ke tanah air untuk bercuti selama sebulan. Tapi selepas cukup tempoh sebulan tu nanti hanya encik suaminya seorang yang akan balik ke Kuwait sedangkan Wawa terus tinggal di sini bersama anak2nya. Insya Allah Wawa akan berpuasa dan berhari raya di tanah air. Kalau ada umur dan rezeki, bolehlah aku ke Kepala Batas agaknya. Manalah tahu, kan... sekali jalan nak ke Penang rumah kakak aku, bolehlah menyinggah sekejap jumpe Wawa. Itu pun kalau betul2 satu jalan le... hiks...


Tapi semalam masa macam betul2 cemburukan kami. Rasenye sekejap jek sembang2 kami dah nak kena balik. Kak Ina nak ambil anaknya balik dari sekolah dan aku kene balik sebelum en hubby balik. Dalam masa yang sama aku tensen dengan baby yang tak sudah2 merajuk sebab tak dapat main ice skating. Ayoooo... mama pun tak penah main, camnolah dia nak main lak. And fors surelah kalau dia masuk dalam tu, mama pun sekali nak kena masuk. Abish...? Ish, anak dare sorang ni tau!!!

Mierza pulak jangan ceritelah. Tapi yang baiknya dia kalau dah duduk kat child chair tu, dia tak meronta nak bangun keluar. Tapi dia ada jugak merengek2 sambil tunjuk kat kakaknya dan Umairah yang tengah main kat taman permainan mini kat situ. Aku lalaikan dia dengan frieslah... nuggetlah... airlah... so dia duduk sajalah dalam kerusi tu... heheheeee

Baby dengan Umairah. Adoiiii... memang terserlahlah kekatikkan anak dara aku ni. Umairah baru 4 tahun sedangkan Baby dah enam tahu. Beza 2 tahun tapi Umairah lebih tinggi dari anak dara aku. Hahaha.... tengok baka jugaklah kan... Wawa tidaklah tinggi sangat orangnya. Biasa2 saja tapi suami Wawa seorang yang tinggi. Jadi tidak hairanlah kalau anaknya pun tinggi. Hb aku? Eheheeee pepaham udah le yek...

Gambar tak banyak. Ini pun ehsan dari Kak Ina KL. Terima kasih, kak...
Aku tak bawa kameralah... bukan sengaja tak bawa tapi terlupa. Lagipun sekarang ni aku memang dah tak ada hati ngan kamera batu bate aku tu... walaupun begitu, diakui juga yang kamera itu banyak jasanya...
Yg ni gambar dari kamera batu bate aku...eh nampak lebih terang gambarnye dari kamera Kak Ina... hahaha ampun kak...

Nak ucap terima kasih banyak2 juga pada Wawa. Dia belanja kami makan tengahhari tu. Begitu juga dengan tanda mata dari Wawa (brooch & fridge magnet) berserta sweets & kurma dari Q8. Aku sempat gak merembat sesuatu masa tengah2 menunggu Wawa dan Kak Ina muncul tu. Tapi barang yang tak seberapalah. Jadilah untuk kenangan buat Wawa.

Thanks juga Wawa untuk baju seksi tu... terkesima hb akak tengok malam tu... wakaka!!! Bukan tak pernah pakai camtu tau tp sebab baju baru tu... eheheee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)