Followers

Monday, June 15, 2009

Jeruk Petai


Ini projek tengahhari tadi. Ala... bukannye buat banyak sangat pun. Mata petai dari 3 papan petai jek. heheheee...
Tapi kalau dah dikatakan teringin nak makan tu, buat jugaklahlah sikit pun... macam ni sekali hadap jek habislah. Kene pulaknya laki bini hantu petai tak sedo diri hahaha!! Baunye memang kureng menyenangkan tapi kalau dah suker... abaikan sajelah!


Tak dapatlah nak jemput makan sekali. Almaklum le mendenye sikit.
Jangan marah eiiiy... :P


5 comments:

T.u.Y.a said...

bile baca je n3 jeruk petai ni,Tuya pun tunjuk kat Eri..dan2 je dia kata esok dia beli petai,suh Tuya wat..ayoyoyoyoyoyo!!!!dah le Tuya x makan petai..
kak Fiza,mcm ne nak wat Jeruk Petai ni?guna cuka ke?

Suzi said...

waaa petai jeruk...akak pun suka....sgt2 suka...kdg mkn camtu je..hihihi

Noorma said...

Aku pun suka gak petai ni, tp memikirkan bau2 yg harum semerbak, so aku wat2 lupa laaa...kalo petai jeruk ni lagi power kan, eh, ko makan ngan apa petai jeruk tu? wat masak lemak ker? ataupun makan wat ulam? Apa resepinyer, letak ler kat MYR.

Aishah@Ariffin@Aqil said...

woooo...sib baik ler kite nih bukan hantu ngan petai...kalu idop mau haru nak carik barang berharga nih kat sini...

blogresipi said...

Sedapnye jeruk petai...selalu kalau beli siapmahal juga nie..

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)