Followers

Monday, June 22, 2009

Bun Coklat Berinti Krim Coklat


Kite berhenti dulu pasal n3 balik kampung. Kalau diikut2kan masih ada 2 n3 tertangguh tentang kampung yang nak aku kongsikan kat sini tapi nanti2lah ya. Takut korang muak pula. Jadiknya aku jamukan korang dengan roti cekelet ni. Resepi dari
Onigiri aka Ros kat MyR. Terima kasih ye Ros kerana resipi yang sedap dan roti yang lembut. Tapi akak tak letak filling sebab.........malaz! Uhuk, ampun! Jawapan sejujur dan seikhlas hati ni.. akak gantikan dengan meletakkan coklat cip kat dalam adunan tu...

Roti ni aku buat malam sebelum balik kampung tu. Dapatlah abg ipo, FIL dan biras aku merasa roti aku buat sendiri ni. Sedap katanya. Ikhlas ke idak tak taulah kan... heheheeee

Ni kalau ada mood nak tangkap gambo.Atas tutup bekas pun jadik wakaka!

2 comments:

blogresipi said...

Bab nak buat kat ipar duai yg takut cikit nie.. hehe... kite kalu kat umah mentua jd kitchen helper jer..heheh

ai said...

mcm kat kedai punye je...isk! bagus la kau ni besen :P

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)