Followers

Thursday, June 25, 2009

Selamat Dalam Genggaman...

Ohohooo... tajuknya menggoda tak? Wakakaaaa...


Kepada yang tahu tu, tahulah kan... macam mana ikan ni bertukar-tukar tangan sebelum sampai ke tangan aku. Apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada mereka2 yang berkenaan (Kak Umi-E, Kak Intan dan Kak Ham - Sayang akak2 semua...!) Sukernye... :D

Berlebih-lebih terima kasih kepada kak Maria lah... ikan terubuk masin ni asalnya pemberian daripada Kak Maria yang berada nun di Sabah itu... Tak tahulah bile nak masak ni... sayanglah! Hahahaha!!!



Terima kasih Kak Maria... Terima kasih Kak Umi-E... Terima kasih Kak Intan... Terima kasih Kak Ham (xde link,akak, buatlah blog!)...

Terima kasih semua!!!

Weh... berapa banyak terima kasih daaaa?
:D

8 comments:

irma said...

ni beli di sabah ke sarawak?

Aishah@Ariffin@Aqil said...

bestnye dpt ikan tu...

blogresipi said...

Ikan terubuk masin ni pun menjadi pojaan I jgk nie...bile lah nk dpt makan.huhuhu

el said...

laaa ikan terubuk ke..igtkan spedo abg sofi kahhhh

D.O.U.B.L.E...S said...

ala ko nie...aku keje la..aku jual masa ptg je...bila budak balik sekolah..wei ko rajin buat la...senang ajo..hehehehe aku jual 2 posen je wei....

umi_e said...

laaaaa baru sampai ke... jaunya ikan tu berjalan hehehehehe :p

Fiza Nordin said...

irma,
sarawak kot...

aisyah,
heheheee

ijan,
alahai cian dia...

el,
agak2la spedo dia aku nak bungkus cemtuh, ko ni...

ct temah,
ye ke?

k umi,
akaknye ikan dah abis ke?hiks a'way terima kasih ye kak... :D

ai said...

sayang nk masak? meh aku masakkan! kahhhhhhhhhhh

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)