Followers

Wednesday, June 24, 2009

Mandi-Manda di Sungai Bil

Kembali kepada hujung minggu yang lepas semasa kami pulang ke kampung... ni last n3lah pasal balik kampung hari tu. Barulah puas rasa hati. Sebab semua gambar2 yang aku snap dah dikongsikan bersama cerita2nya... heheee


My Boy...
BoldMy Baby...
Aku tak mandilah... boleh pulak pula nak bawa baju dalam? Huhuhuuuu Seluar dalam aku bawak pulak. Jadinya aku mandi berendam kaki sampai ke pinggang sajelah. Tak dapat menyelam merasa betul2 sejuk air dari gunung tu...
Boy dan Kak Tasya dia...

Kami bermandi-mandi ni sebelum insiden Baby merempit bersama Kak Tasyanya. Jadi memanglah dia orang mandi puas2 masa tu. Sg Bil ni memang dekat jek dengan rumah FIL aku. Tapi dekat tak dekat jugak dalam 10minit perjalanan naik keretalah. Jalannya pulak berbelok2. Maklumlah jalan kampung. Sempit pulaknya. Kalau berselisih dengan bas, lori dan kenderaan yang besar2, memang cuak jugak hati.
Abg Ipar aku - Alang. Anak2 aku kekadang biler tengah gurau2 panggil dia 'Abah Perot Moncet' Hahahaaa tengoklah perutnye... aduiiiii

Ha, korang mesti kenal dengan Mazidul Akma Sidek yang pengacara 999 tu, kan... ha kat sinilah kampung dia. Umah dia memang betul2 mengadap Sg Bil ni. Tapi aku tak le masuk sampai ke dalam sana. Mandi kat luar je. Tapi kat luar pun kena bayo tau... tak le mahal... RM2 jek.

Aku, biras - Kak Lang dan Mierza

Budak ni sangat pandai berlakon tau... dia macam takut2 terjatuh dalam air tu lepas dia jerit, "lolom... lolom... lolom..."
Kengkonon dia jerit2 minta tolonglah! Hahahaaa!!!

Mierza & Ibu...

2 comments:

Mizz_Ila said...

bestnye mandi sungai..aku lom berkesempatan nak mandi sungai since banak. izz pun lom jumpa air sungai camni. sungai gombak ngan sungai klang je dia kenal.

seighshen said...

q3u14z5w00 w8y16r7s93 g5s86s9l97 r2e81z2d11 r6k69g3i35 e0r08e6h78

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)