Followers

Saturday, June 13, 2009

Sotong Masak Kicap


Yang ni request dari hb... permintaan ini diminta sebelum conversation pasal nak g sale LQ tu. Dan tentulah sebelum aku tarik muka 14!

Dalam esbox ade udang, ikan bawal, telur ikan dan sotong. Aku ingatkan nak masak ikan bawal masam manis. Tapi hb kate, ikan kembung tak de ke? Ohooo hb ku memang suke dengan ikan kembung kerana itulah aku memang sering2 beli ikan kembung. Tapi hari tu ikan kembung tak cantik kat pasar. Tu yang beli ikan bawal. Di sebabkan ikan kembung xdek, hb suruh masak sotong masak kicap which is sebenarnya sotong bukanlah lauk kegemaran hb. Tapi dia mintak buat berkuah.

Tengah hati panas2 tu, (mujurlah cuaca pun panas sangat hari ni )... buatkan dan ikutkan jugaklah permintaannya itu dengan harapan yang masih belum putus terkeluar kat molot dia, "pergilah kalau nak pergi..."

Tapi sampai n3 ini ditulis (5.28ptg-aku use autopublish ni) haram tak keluar ayat keramat tu kat mulut dia. Udahnya sekarang ini aku sengsorang kat rumah. Anak2 dah keluar main. Hb lak bawak Mierza jenjalan kat bawah. Uwaaaaaaaa!!!!


Tolonglah jangan jemu...
Hari ni gambo tidak menggambarkan cerita...
Luahan perasan tak dapat g Sale LQ...!

2 comments:

blogresipi said...

Akak tny yang sos kelabu yg makan dgn lamb chop kan? sos tue kite beli yg ready made jer..hehe...nama dia forest mushroom cap Knorr..sedap :)

Rafizah Nordin said...

ish... apo da... dah tulis kat situ eh tp tak bace sampai habis. mane nak perasan.sory ye yang... :D
mestilah ada jual kat sinikan... nnt nak try carik.thanks...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)