Followers

Wednesday, March 24, 2010

Western Dinner


Salam petang Rabu...

Hehehee... ni actually, kan... dinner kiteorang pada hari Ahad yang lepas tau... sorry lah terdelay wat n3... ade yang marah ke? Ala, tak heran pun, kan... hahaha!!!

Ayam goreng tu aku guna ayam goreng jenama AYAMAS packing merah bahagian drummet & wings tu aje... perisa hot & spicy yang tak bapo nak spicy ajo... hisk! Pastu buat sos lada hitam (guna resipi sebelumnya aje...). Rebus sup ayam campbell, panaskan kacang hijau, kacang merah dan goreng fun fries. Udah...

8 comments:

saveme_zero said...

marveles!!
ishkk...mcm nak jilat screen je za..hahahaha

Noorma said...

aku pun ada ayam goreng segera dalam esbox tu..kentang plak tgh banyak...nk buat jugak ler..tunggu angin rajin sampai dulu..

Kak Aidah said...

Salam Fiza,
wah ni kena pakai mata biru ni, hehehe

Fiza Nordin said...

sue,
jgn jilat skrin, p geledah peti es...kalo peti es kosong, p geledah freezer pasaraya/komplek heheheee

noorma,
jgn tunggu2...

kak aidah,
wsalam kak...omputih tu pun ade mate itam, kan...?heheee

its me said...

sedap nyer kak..aku mkn malam macam org afrika selatan jer...sebab aku da start mals da ni kak....

hukum aku kerna buang udang...hahahaha yer la kak nanti aku bg ko udang tu ehhh

Fiza Nordin said...

eryn,
camne tu orang afrika selatan makan???heheheee ko ni ade2 jek eryn oiiii

hukum pancung kapla!!!wekekee

Watierman said...

Senang kan semua ada frozen kan Dik....tapi kalau dah Hubby Akak tekak kampung ni...tetap nak hadap nasi jugak!!

Fiza Nordin said...

k watie,
yela...hb sy pun lebi kurang ngan hb akak gak la...jarang2 bolehla...selalu2 tak hinginnye...!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)