Followers

Friday, March 05, 2010

Ayam Bakar

Salam...

Jangan mintak... dah habis! Ekekekeee... teruknye, kan... Kalau minta & bendenye ade pun, belum tentu dapat gak, kan... kecualilah memang berkehendak bebenor sampai sanggup nak mai umah aku amik...

Ni lauk aku masak kelmarin (Rabu). Hari Khamis, (semalam) aku tak masak. Tanak nasik & bancuh air teh je... lauk p beli yang dah siap. Lepas hantar Boy & Baby ke sekolah tengahari semalam, aku, Mierza dan Nani p merayap. Nani tu mak kepada kawan sekelas Boy, Amir Fayyad. Kami p Sunway Pyramid. Ala... bukan nak carik hape2 pun... saje jalan2 coci2 mate... banyak kije tambah lagi kije... heheheee...

Ayam bakar ni aku dah perap sehari semalam guna Mustard, Honey & Herbs Marinade jenama Master Food. Letak dalam chiller... jadinye ayam tak beku. Bako dalam oven je...

Di tekak aku, tak kena! Macam ada satu rase yang menutup selera aku. Jadinye aku makan ala-ala je la... Anak2 suke bebeno le ... En hb plak... dia makan je. Diam2 je... eheheee ade konfrantasi sikit. Tu yang tak de komen. Alaa... biaselah suami isterikan... sedangkan lidah lagi tergigit... bukan aku kate, tapi P. Romlee yang kate... ekekekeeeee!!!

enterframe sebelum dibakar...

3 comments:

zaliana said...

nak nak!! alaaaaa..dah habis lerrr

Anonymous said...

Salam Fiza ... Jemput datang rumah aku esok. Sorry last minute baru invite. Aku perasan dah invite kat blog ko ni. Aku dah tua, nyanyuk .. maafkan aku yea. Dalam kul 3 ke atas. Aku tunggu...

el said...

meleleh tgk..mmg teringin nk wat ayam bakar..tp nak buat sekor cm mn kak..x reti nak bajet bako bape lm

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)