Followers

Wednesday, March 17, 2010

Kene TAG dari Love pulok.....


Salam...

Nak kene rotan Love neh... mandai2 jek TAG2 orang... piat tinge nak???

Ekekeee... tapi tapelahh... dalam marah2 ni pun akak wat jugok le ye Love...

Jom layan TAG daripada Love ni hoh!

This tag is about 'Sepuluh' (ten). There are 10 questions, and I gotto answer them all honestly in Malay! (not English!)

* Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya.
=>> mmg selalu pun aku gune bahase melayu aje...

* Sila jawab dengan jujur..
=>> Ok....

[#1] Siapakah diri anda di rumah?
=>> segala yg bermula dengan 'tukang...' ... contohnya, tukang basuh pinggan, tukang sapu, tukang kemas rumah, tukang segala tukanglah!

[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?
=>> yg tu kene tanya rakan2 tu la... xtau nak describe diri sendiri sbb takut tersilap mendescribekan diri sendiri.

[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai...
=>> dslr
=>> umah banglo berdinding cermin (wauwiiiii)
=>> nak kuruskan badan
=>> nak naik ferrari
=>> nak tunggang motor kuasa besoooo

[#4] Siapakah nama pasangan anda?
=>> Sofie

[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
=>> sportrim
=>> makan tak cerewet. ikan bilis goreng pun dia bedal. ekekekeee
=>> encem (bininye mestilah nampak lakinye encem,kan... kan... kan...)
=>> suker wat kelako walaupun ramai kate muke lakiku bengis...
=>> suker ckp merepek meraban buat aku gelak...

[#6] Bila tarikh anda couple?
=>> tarikh tepat tak hingat... tapi kami dah bersama lebih 10 tahun le...

[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
=>> yg pahit2 tu aku takmo kenang2 le...

[#8] Lagu tema cinta anda?
=>> tadek la lagu tema cinta... tp mase tgh hangat bercintun tu, kami same2 suker layan lagu2 Mariah Carey & lagu Jon Bon Jovi

[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
=>> dah bersyukur dengan apa yg dia ada sekarang. harap dikekalkan hingga hembusan nafas yang terakhir...

[#10] Tag 10 rakan ada yang lain
=>> Jujur, kan... aku takmo tag sesape pong. Jujur ni!

Sekian!

2 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Adui, sakitnya telinga love!!! :(

Haha, it's just for fun kak! Nak buat pun boleh, takmo buat pun boleh! :)

Tks for doing it anyways! ;)

Fiza Nordin said...

love,
hikhik...akak gurau jek...thanks 4 tagging me yeah!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)