Followers

Friday, March 12, 2010

Roti Pizza


Salam dan selamat pagi Jumaat...

Sory semalam tak update. Pinggan popia bersira pun dah siap basuh hehehe... semalam lepas hantar anak2 ke sekolah saya berjimba2 dengan Nani (kawan yang anaknya satu kelas dengan Boy). Kami ke Sunway Pyramid. Cari hape? Tak carik hape2 pun...sesaje carik pasal. Mujur tak jumpe pasal tu... selamat pergi, selamat balik, alhamdulillah...


Lame tak buat roti pizza ni... hari ni buat untuk bf kami anak beranak. Sambutan yang cukup menggalakkan daripada anak2. Suke dia orang... lame dah mama tak buat pizza. BM merajuk, mama pun merajuk same nak menguli doh. Makan ajelah anak2 oi... camni pun korang suker gak, kan...?

2 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Salam Fiza...suka3x...mak budak pun suka....hehehe..jgnlah majuk..Akak main uli jer pun Dik...tak payah Bm pun....!

larra said...

cek baru dok cadang ngan hubby nk beli cheese..lame tk wat pizza..cek uli gak ngan tgn.xde bm pun hehhehe

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)