Followers

Tuesday, March 30, 2010

Pertandingan Bola Jaring & Futsal Dewasa Anjuran Kemas


Salam & selamat pagi...

3 hari tak bersiaran... adekah yang tertanya2 ke mana kite menghilang... tadek??? tapelah... hisk!!!

Hujung minggu lepas, aku rase amatlah bznye... ntah ape2 bizinye pun tak tau le... memacam halnye... satu satu kebiziannya adalah menyertai pertandingan bola jaring (wanita) dan futsal(lelaki) anjuran Kemas ni. Pada yang mengikuti blog aku mungkin le akan tahu... kalau dah bersangkut paut dengan Kemas, siapalah lagi yang mengajaknya, kalau bukan bekas cikgu sekolah tadika Baby, Cikgu Noriah. Terima kasih yek, cikgu... walaupun daku bukan lagi salah saorang penghuni Blok N, Taman Desaria, tapi cikgu masih mengingati aku... masih ajak2 aku menjoin2kan diri kalau ada apa2 acara.

Bukan main penuh perasaan akak tu posing nak masuk blog aku...

Acara memanaskan badan... poco2... minat jugak aku ikut tapi jenuh tak reti nak ikut stepnye... udahnye aku duduk tepi ajelah...menyaksikan mereka2 yang begitu bersemangat berpoco-poco...


Tak sangka pula terjumpe geng mak hayam - Sue & Bibu... memula ingatkan salah orang... pelandok dua seropa ke... tapi sebenonye memang beno le... deme2 ni le... hisk!!! Hevox le sekejap...orang berucap pun kami tak pehdulik...kami nyembang aje kejenye... kikikikkkk

Team Sue...
heh, Sue... ko tak amik gambo team aku erk!!!


wif Sue Mama Alya The Vogie!!!

wif Bibu Nuha the muker selamberzzzz!!!

Dalam pertandingan tu, team aku dapat no. 3 dari 6 team yang dipertandingkan... sementara tema Bibu dan Sue dapat tempat ke dua... hadiahnya lupe la plak nak tangkap gambo. Dapat pouch beg (dah rasmi letak baju & pampers Mierza... berbaloi2...) hahahaaa!!! Pastu dapat tuala kecik kaler biru... Ok le tu....!!!

Kami!!!

1 comment:

saveme_zero said...

yeszaa..keluar sudah. marveles picas ko ni. tu le...aku lupa nak snap picas team ko.

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)