Followers

Tuesday, March 16, 2010

Cop Jempol

Salam...

Terpesona tengok kawan2 blogger menempah cop jempol daripada dak jiya si pengembala kamben tu... aku pun nak jugek le....

Sebenarnya dah lama terpesona tapi belum sampai seru gamaknye. Jadinya kelmarin2 tu, aku terus p anto email kat jiya. Setelah beberapa kali berbalas2 email dengan 'si pengembala kamben' tu, maka terhasillah cop jempol ku hasil kekretifan tangan dak jiya...






Thanks a lot ye Jiya... sangat cute di mate akak... dan sangat juga akak menghargainya.

Aku tempah 2 cop jempol - blog harian dan blog tempahan. Jiya kasik aku gambo cupcake stoberi seketui (tq, jiya!) tu, jadinye aku ade tambah2 sikitlah kat gambo n3. Nak tengok??? Jap lagi erk... tunggu!!!

Pada kawan-kawan blogger/bukan blogger yang nak cop jempol cute mute, somey santek cam haku punye @ dorang punye ke... sile2lah merajinkan diri KLIK KAT SINI...

2 comments:

FiDa@aMiDa said...

cute dan lawa cap jempol kak fiza..tingin nak satu jugak cap jempol utk blog hehehhe

Fiza Nordin said...

fida,
silelah klik kat link tu...boleh je...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)