Followers

Monday, March 08, 2010

Burger Ayam le konon....


Salam pagi Isnin...

Tajuk... huhuhuuuu....!!

Ye la... korang peratikan le burger ayam aku tu...konon2 je kan... tapi pakai roti keping aje... alooo... wat je mcm2 mane pun. Janji perut kenyang dan dapat tarik perhatian anak2 untuk makan pagi. Dan yang lebih2 untuk dielakkan adalah merungut. Haish... banyak cerewet erk... mama mogok nanti!

Layan ajelah...


Sos lada hitam tu aku colek resipinya dari blog mak yong nak meletop dah, Noorma. Thanks for sharing Noorma... syedap! Aku puas hati sesangat!

5 comments:

el said...

kak za...el pun sllu gak guna roti keping tu wat beger..hahahaha konon2 mende...mmg org len pun wat cm tu gak..kahhhh

leen hussain said...

fiza...gasak ler konon2 ke hapa... janji leh ngap dan kenyang!...roti gak...cuma tak bulat jek..ekekekk

leen hussain said...

fiza...gasak ler konon2 ke hapa... janji leh ngap dan kenyang!...roti gak...cuma tak bulat jek..ekekekk

kakchik said...

salam fiza. burger ayam tu pakai roti keping pun masih burger la bagi kakchik :) sedap tu... lebih2 bila nampak sos yang meleleh tu, rasa macam airliur pun nak meleleh juga ni.

Fiza Nordin said...

l,
sblm org tego lebih baik sedo diri ye tak...?hahahaaa!!!

leen,
betul!!!

k chik,
sos tu mmg sedap kak chik...kene try tau...nnt kite kongsikan resipinye atau kak chik boleh terus ke 'umah' noorma.dia buat sos ni utk resipi prosperiti burger...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)