Followers

Monday, March 22, 2010

Prosperity Burger

Salam pagi Isnin...

Setelah 9 hari bercuti dari jadi 'driver' anak2... hari ni kenalah memulakan tugas semula. Rasenya bukan aku aje, mesti korang2 yang lain pun begitu jugakan... jangan kalut sudahlah yek... semoga semuanya berjalan lancar seperti sebelum2nya.

Malam semalam, aku decide nak makan ala-ala western je. Hb ikut aje... anak2 apelah lagi... Apa yang kami makan tu, karang2 insyaAllah aku tepeklah gambonya dan celoteh serba sedikit. Namun yang pastinya, aku ulang buat sos lada hitam yang aku cedok resipinya daripada blog Noorma. Buat masa ni, terpikat dengan resipi tu... boleh tgk resipi sos lada hitam tu kat SINI ye...

Ada lebihan sos lada hitam tu semalam, simpan dalam peti ais. Dah terfikir kat dalam kepala, pagi esok (hari ni) nak buat burger prosperity untuk bf. Ni dia... dah terlaksana. Kenyang pun dah perut ni... alhamdulillah!

3 comments:

fuzidss said...

prosperity sungguh

Yat Maria said...

iushhhh...sedapnya fiza burger properity ni.. penuh sampingan nya...ni nak kena bukak mulut besau2 ni...he he ..

Fiza Nordin said...

dayang sofia,
hehehee...

k yat,
ye kak...klu tak habis tergelincir dagingnya...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)