Followers

Thursday, March 25, 2010

Kejadian Yang Telah Terjadi... hisk!!!



Salam...

Tajuknya... wallah!!!

Tapi inilah dia kejadian tidak diingini yang telah terjadi... dah sampai rumah, dah masuk parking, aku terus terduduk tepi kereta. Mase tu rase macam2... dan rase yang lebih ketara adakah rase macam nak tekan ctrl + Z... wakakaaa yang biase menggunakan shortform kat keyboard mesti tau ape maknenye menekan ctrl + Z tu erk... kalau tak tau, p try... tengok ape jadik! Hahahaa...

Seminggu lebih jugak aku merahsiakan daripada pengetahun En Sofie kerana takut kene bambu!!! Dengan harapan jugak, biarlah En Sofie nampak sendiri... tapi tak jugak... Sampailah hari Isnin hari tu... hari pertama nak menghantar anak2 ke sekolah setelah seminggu bercuti, aku tengok tayar tu kempis semacam je... Langgar bonggol pun sagat bawah. Wallaweiii...!!

Masih takut nak bercakap dengan En Sofie... akhirnya aku sms je En Sofie dengan ucapan maaf. Disebabkan tayar tu dah nampak benangnya, aku takutlah nak p pump. Takut tetibe plak malatop, kan... hadoi!!! Tapi En Sofie balas sms dengan 2 words aje, "TRY DULU". Tapi dengan 2 words tu pun aku gigil. Hehehe....

Lepas 1/2 jam gitu... En Sofie call... ya rabbi, takutnya nak jawab... tersekat nafas rasenya... heheheee teruk betui aku!!! En Sofie cakap elok je... relaks je... Kahhhhh!!! Mase tu aku fikir2 balik, aku je menggelabah tak hingat, laki aku ok je... Kikikikiiiiii Tula dia... kengkadang kite pun tak kenal laki kite senirik...

Tapi itulah kejadiannya. Tayar tu pun masih ok je... hahaha!!!

10 comments:

el said...

terok tu kak..bahaya la
riso lak tgk..nape lah takut benon gan en.sofie tu..hehehe nti kalo lg teruk naya je kak...huhuh..langgar bonggol pun teruk gak tayar tu...ish2

Watierman said...

Garang sangat ke En. Sofie tu...kan cool jer dia....sapa tak sayang bini Dik!!!...Akak kalau ape2 terus jer cakap....sebab Akak tahu dia tak kan marah...sebab sejak azali Akak ni kuat nangis...karang siapa yang susah...dia jugak yg susah....sejak kenal dulu2 lagi dia dah masak dengan feel kuat nangis Akak....cenggeng nasib baik dia masih rajin melayan kerenah tu!!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fiza..untung dpt Encik sofie yg penyabo...cuma bininya yg dok kalut..hikhikhik.fiza nie berani gak,k.atie nie dh lama ada lesen kete tp gantung kt dinding jer...taaakkkuuuttt nk bwk..ha!ha!

D.O.U.B.L.E...S said...

sama le aku kadang2 kalau terjadi apa2 kat kete takut aku nak bagi tahu bukan apa takut kena bambu kita yang sakit hati dengar heheheheh

Fiza Nordin said...

l,
kau jangan takut...klu ko takut aku pun takut jugak hahahaa!!!

k watie,
tau,tau...binik sorang je, kan...(buat masa ni la kot...huhhhh selisih!!!)

k atie,
tu la dia...kite kalut2 dia steady je...caittt!!! buang karen je...kene berani, kak...sekurang2nya kite berdikari utk diri sendiri...

cik temah,
tu dia seorang yg begitu memahami... sakit hati kene bambu, kan...bukan garang beno yg benonya...tp klu kene cot cet cot cet tu hangat tinge nak dengo.tak sanggup nak tadah nanah kuo kikikiiiii

Mat Gebu said...

Lelaki biasaaa lahh, releks, je, kalau naik hangin tak tentu pasal, macam tak machoo....lagi pun kan kami ni tak "datang bulan", jadi meragam tu kurang...hahaha, mati lah kena carut's lepas nihh!!!!

Fiza Nordin said...

cmg,
ko ni klu bg komen bikin aku gelak sengsorang tau...kang laki aku nampak dikatenye aku giler meroyan plak...yela, yela tu...

CatlinaFly said...

oh..nasib baik akak tak de ape2..tayar je cedera parah hehe

saveme_zero said...

betul za,klu aku pun gigil2 nak bgtau..hahaha..mcm buat dosa besar sgt je kan. last2 ayat dia...dah nak kena,nak buat mcm mane..boleh?? hahaha

Fiza Nordin said...

cat,
alhamdulillah akak & anak2 ok jek...

sue,
tu le...haishhh deme ni...!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)