Followers

Saturday, March 28, 2009

TAG dari Eda


TAG ni diterima dari Eda mama Dora. Ada satu lagi TAG Eda ni yang belum dibuat. Aduh...!

TAG ni meminta aku enterframekan gambo spastik aku
sebelum menamatkan zaman bujang aka
gambo semasa masih dara.
Ish... yang bukan!
Tapi enjoy, biokan. Hikhikhik...

Eda, pueh dah aku mengelebek sane sini...
gambo ni jek yang aku jumpe.
Tak tau le mane pergi sume gambo mase zaman
bujang aku...
Tapi gambo yang ni bukan saje bujang tapi
juga sangat fresh.
Mase ni aku di sekolah menengah tau...

14 comments:

el said...

perggggghhhhhhhhh marka cun..tp sayang skrg tidak lagi..kahhhhhhhhhhh (guwau beruk je) jgn mare

Suzi said...

fiza...sekali pandang mcm ziana zain je...hihihi...

ai said...

tak banyak beza pon kau besen! skang ni molat skit je..cun wei!!!

♥ Eda ♥ said...

muka innocent time nih..hehe... pipi pun belum kembang lag ..haha.. tq kak za..selesaikan keje..;)

Rafizah Nordin said...

korang...
aku pun tak sangka aku akan jadi segomox sekarang ini
uwaaaaaa!!!!!

danirma said...

wahhhh...x sangka....kak fiza dolu2 cam dato' siti je masa anak dara....hahahaha

FaizAmYAirieL said...

kak pza..lainnye rupe ko dolu2...cun seeyyy..patotlaa abg sofi tepikat...ekekkeee...

Rafizah Nordin said...

irma,
dato' siti tu yg cun mcm aku
muahaha!!! lalalalala

faiz,
mase abg sofi terpikat tu aku semakin cun sbb maso tu aku dah koje
udah pandai bgaya you....
ahak!

Nur Syafawati said...

wow...rambut panjang menjurai ..ikal mayang mengulai!!!he..he..he..(versi puntianak mengilai)kahhhhhh...kurus weh!!!!tapi muka ko mmg x byk beza..maintain comey mcm skrg..

Rafizah Nordin said...

sya,
dedolu mase skul mmg rambut aku panjang tp lepas beranak seorang sampai la ni tak penah dah simpan rambut.paras bahu je potong...lepas ni mgkn simpan balik la kot sbb mierza pun dah nak besar & tutup buku beranak.
kot la tu.... hehehe

Mat Gebu said...

Betul jugak kata suzi, mak hayam ni masa muda sekali imbas mcm ahkak ziana zain....uikk..kelasss kooo!!!

Rafizah Nordin said...

k suzi & CMG,
Ziana Zain tak penah lak orang cakap tp klu Alicia Silverstone ade la
ahaks! terlebih sudah
muahaha!!!!

MAK TEH said...

eh..eh..ingatkan Lyana Jasmine yg jadi phimp dlm castello tu...cun...

Rafizah Nordin said...

Mak Teh,
Udahhhhh liyana Jasmay pulak
ahaks!

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)