Followers

Thursday, March 05, 2009

Emping Bermadu Buah2an


Pagi tadi aku jalan2 ke rumah Jun dan perasan satu resepinya pasal corn flakes ni. Tapi sebenarnya sebelum2 ni lagi aku dah terbayang dalam kepala nak maka cornflakes yang macam aku buat ni... Belum buat lagi aku dah terasa sedapnyeeee.... hehehe

tapi yang Kak jun punye tu berkari bagai. aku punye ni manis... taklah manis sangat. manis madu je...


Bahan-bahan
1/2 sb marjerin
1 sb madu
1/2 sk gula
1 cwn cornflakes

1 sb kismis
2 bj buah strawberi
1/2 bj buah kiwi
1/2 biji pisang

Cara-cara
Dalam kuali, panaskan marjerin, madu dan gula hingga cair dan sebati.
Masukkan cornflakes dan kismis. Gaul hingga rata.
Sudukan dalam mangkuk. Taburkan dengan buah-buahan.

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)