Followers

Wednesday, March 11, 2009

Award dari Kak Inahar


Kelmarin puan doktor ni bagi TAG, hari ini dia bagi award pulak. Hehehe...
Terima kasih daun keladi, kalau ada bagilah lagi...

Award ini khas ku tujukan kepada MAK-MAK AYAM terchenta! Dipersilakan ambil ya wahai MAK-MAK AYAM HEVOXXXX... kalau aku nak tulis satu2 tak tertulis weiii jadi korang sendiri tahulah korang tergolong ke tidak dalam kategori MAK-MAK AYAM tuh.... muahahaha!!!!

4 comments:

Mummy Dasy said...

kak....agak² ku tergolong dlm mak-mak ayam tak... nak amik award ni

MUMMY ILA said...

AKU SUDAH AMIK!

TENKIU MAK AYAM !!!

Eda said...

erh tumpang tanye..aku tergolong ke...hehe

Rafizah Nordin said...

mummy dasy,
silelah ambil... ;P

ila,
okeyh mak ayam ila! :)

eda,
huh sgt tak sedar diri dia tu mak ayam seberang laut!!! :o

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)