Followers

Thursday, March 05, 2009

Lepat Pisang


Lepat pulak... hehehe... Ha kalau lepat pisang memang aku suka. Kalau mak buat, aku punye khas letak inti banyak2... hehehe. La ni buat sendiri jadinya tak yah khas2 la. Sumenye aku letak inti banyak...

Daun pisang ada lagi tu. Kalau buat lepat pisang jugak tak termakan la pulak. Emp.... nak buat ape eh??? Geram tengok kuih koci kat umah alongroz tu tapi tepung pulut hitam pulak tak ada. Nak beli malas le pulak sebab nak pakai sekali ni je. Bukan ade jual sikit2. Kena beli 1 peket terus. Emppp camno nih???

9 comments:

Aymy with love said...

menci la k fiza nie... kite suke bangat ngan lepat pisang nie... lepat liat tu pun kiter suka... kuih kociii... adoyai feveret gak tuu... ni yg rase tak sabor nak balik nie... daun pisang n pengukus kiter lom jumpa cari ler kat sini... lum abis survey...

Nur Syafawati said...

kak za...oo kak za...ko pandai wat lepat labu x...kalau pandai tolong bgtau aku caranyer yer..sbb mil aku suke sgt lepat labu..ingat nak blaja wat..heheh..next gaji nak beli steamer!!ahaksss

Suzi said...

dah lama tak mkn lepat pisang....kena pergi cari daun pisang kat kedai aseanlah ni...tapi jenuhlah nanti nak habiskan....

Noorma Ismail said...

banyak nyer resepi pisang..sume tu paberet aku..tp sini payah beno nk cari daun pisang..pokok aku tu pun kecik lagi, daun pisang utan pun takde..Fiza, lepas ni buat nasi lemak daun pisang, kuih tepung pelita, abok2, ikan bakar daun pisang.,.dll..tak tau gak lagi..hanto jer la kat umah aku..ha,ha,ha..

Rafizah Nordin said...

aymy,
uwaaaa jgnlah menci same aku!!!!

sya,
dulu2 penah buat lepat labu...tu pun sekali jek...i tak suker itu lepat labu so i tak amik tau hahahaha ampun!

k suzi,
buat sikit je udah le.lepas teringin hehehe jgn tak caye...kite tadi pun buat 5 ketui jek.kahhhhh

noorma,
lain2 tu aku leh buat masuk list tpi abok2 cannot...tak pandai makan...

eLYies said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa..ni yg aku malas nak buka blog kak za ni...buat aku terus mengindam nak makan..tidakkkkkkkkk

Rafizah Nordin said...

yies,
sabo la...ko ni...

lemongrass said...

Nasib baik lah utk makan sendiri, boleh lah letak isi banyak2. Kalau buat jual, rugi rugi, heheheh

Rafizah Nordin said...

k LG,
tapi mak sy buat tuk jual pun mcm buat tuk akan sndiri... hehehe

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)