Followers

Monday, April 13, 2009

Tomyam Campur


Ekceli aku masak tomyam ni hari
Jumaat lepas. Tapi lupa nak hantar repot
hehehe...
Alkisahnya mase aku baru nak panaskan air,
gas aku habis. Uwaaa
Tong spare pun tak berganti. Kalau tau dek
hb aku mmg cari nahas nih.
Tengok2 jam kul 1.30 tghari. Kedai tutup sbb
tgh sembahyang Jumaat, kan? Aku pun tunggulah
sampai kul 3 baru call kedai.
Masalah lagi biler bini tokey kedai tu kate
laki dia tak mo anto umah flat. Selalu yg hanto adik dia, yg
jugak kuli kat kedai dia tu. Nak tak nak kene jugaklah aku
tpon hb aku. Dia balik keje suh singgah kedai beli gas.
Aku nak turun malaslah. Nak kene heret anak2 lagi...
Habis tu camne ngan tomyam aku ni?
Masak tetap kena masak. Kalau tak bertohorlah aku anak banak, kan...
Mujurlah masa tu belum masak nasi lagi.
Aku pun dgn idea yg sgt bernas, tuang air rebusan tu dalam periuk nasi letrik. Masuk semua bahan & biarkan jek dia menggelegak.
Yeayyy dah masak!

Alkisah....
hikssss!

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)