Followers

Tuesday, April 21, 2009

Roti Goreng Bercheese


Breakfast Boy...
Mama pun makan gak 2/3 gigit...
cheeseeeeeeee....
mama dietlah!
hahaha...

6 comments:

ai said...

cisssssssssssssssssssss kau besen!!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mencik! leleh dah air liur aku!

el said...

woi kalo diet mn leh mkn sikit2..cisssssssssssssss..INI TIDAK ADIL..kahhhhh sedutan filem 3 abdul....

FaizAmYAirieL said...

ko diet erk kak pza? bakla kasik aku je roti cheese tu..ekeke...ko diet dah bape kg turun kak pza? ekeke

♥ Eda ♥ said...

sosej lagi...kahhhhhhh...

wakaka 2-3 geget je...

SiS-lin said...

ermm sedap tu fiza..alamak sama la,tgh diet nih...

Rafizah Nordin said...

ai,
air lio ko meleleh mcm cis tu meleleh eh...? hahaha!

el,
ooo tak leh makan sesikit ye?abih tu nak kena makan habiskan ke???

faiz,
aku tak tau bape dah turun tp yg nyatenye lepas kawin alyn tu aku stat dah tak makan nasik...yg nyatenye tumit aku dah tak sakit tetiap pagi tika baru bangun tidur
lalalalala

eda,
sungguh la....

sis lin,
moh kite diet beramai-ramai yeeeeha!

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)