Followers

Thursday, April 23, 2009

Salad Buah-Buahan


Salad buah-buahan lagik... jangan jeles u... hehehe... kali ni lebih banyak bahan dan yang penting habis dah jadi kegemaran satu keluarga le pulak siap potong2 kasar sayur salad
jugak potong2 kasar lada benggala
tabur kacang merah yang dalam tin tu
Guna dua jenis sos Sos Thousand Island yang kaler oren Sos Salad Buah-Buahan yang kaler putih

5 comments:

~~ciklinn~~ said...

haiyooo kau betul2 buat org terasa2 nak mkn okeyyy

Rafizah Nordin said...

ciklinn,
okey, okey... :)

MUMMY ILA said...

wow....sungguh menyelerakan

Suzi said...

wah mnyelerakan...tak pernah buat lagi ni...

kat adelaide ni susah nak hujan...nikmatlah hujan buat farmer2 kat sini...lg pun dah autum ninsejuk sikit...
panas kat m'sia ok lagi sbb berpeluh...kena angin blh sjuk...

Rafizah Nordin said...

ila,
:) :) :)

k suzi,
cube, try, test... heheheee

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)