Followers

Tuesday, April 28, 2009

Nasi Lemak


Sangat berkobar2nya aku... pepagi dah bangun buat nasi lemak. Tapi nasi lemak ni n3 dah basi sebab aku buat hari Sabtu lepas, wakaka!!! Aku kan dah agak lama jugak tak makan nasi...
sebenarnya aku teringin nak makan nasi kandar lauk sotong kari yang piau masakan mamak.
Tapi aku tak tahu mane yang sedap.
Aku asyik terbayang nasi kandar yg pernah aku makan masa kat Penang
- Ebriza Aminuddin - rakan novellis
yang bawakkan untuk aku. Takkanlah aku nak p Penang semata2 p makan nasi kandar jek...
so aku simpan sajalah teringin aku ni entah sampai biler.

Oppsss tolong jangan ade yg lepas ni bagi komen "teringin tu ade isi ke..." no no nehi! Kosong! Tak dak isi! Tutup buku! Tutup kilang! wakaka!!!

14 comments:

fazilzura said...

wakakakak siap dh kasi warning tu .... suh je org pos kak ..

Azita said...

kak ita tengah tenggek nasi lemak dlm periuk letrik tu. telur dah siap rebus tp masih lum kupas. sok pagi baru buat sambal tumis ikan bilis. hmmmm...fiza dah siap tayang nasi lemak, kak ita punya masih "under construction"..hehhehehe

Mat Gebu said...

Fiza..apa kata ko buat2 sesat sampai ke Penang...hahaha, lepas tu boleh leer balun nasi kandar sepesell tuuu...eh aku pun tertanya2 jugak nihh, sotong kari dia org..mcm mana lah agaknya kan..

Ena said...

uiks.. nasi lemak siap ade sambal petai ek... perghhh tu kalo makan tu pasti bau punye ekekeke..
anyway mmg nampak sedap nyum3

elly @ suely said...

smbl ikn blis ngan petai tu yg x tahan tu huhuhu...

:: HUSNA :: said...

manyak sedap oo..
dh lama x kena ns lemak..
aku pon diet kak... huhu

el said...

wakakakaka lawak tol akk ni siap ada warning..tu sure lotih nk jwb...kahhh berdekah3..akk mai penang meh jpa saya...saya bw pi mkn nasi kandar BAIKKK PYA..hehehehe

IS said...

Ko dah tutup kedai ke? Heheh.

Rafizah Nordin said...

zura,
klu barang bolehlah soh org pos.ni nasi...uwaaaaa

k ita,
wahhh harini bf nasi lemak lah ye...

cik mat,
agak2lah nak sesat sampai ke Penang...jauh tu...banyak tul terlepas simpang ye...klu betul nak sesat sy sesat ke johorlah.tup2 sampai depan umah cik mat.tentu2 makan free hahaha!!!tak gitu???

ena,
udah namenye petai.klu petai tak bau apakah namenye itu????lu fikirlah sendirik!assalamualaikum!

husna,
sesekali bolehlah...sll mc diet tak usah dietle ye tak...

suel,
sabtu tu aku mc diet disebabkan godaan sambal petai ini...

L,
ye ke...emp bilerlah aku nak sampai penang ni eh...anak buah aku kat sane ade lagi 3 org tak kawin.tunggu dorang bertunang ke hape barulah aku ade alasan paling kukuh nak turun penang.ko tunggu jek lah ye...jgn mase tu aku dah tak teringin udah le...huhuhuuuu

Is,
tutuplah Is.malas dah nak banak.besarkan yg ada2 ni aje ya udah...heheheeee

ai said...

telo nasik lemak kau tu yg nampak hebat dimata aku! :P

Rafizah Nordin said...

besan,
telur ku setengah masak permintaan sofie ku cayang!!!heheheee

SiS-lin said...

alamak x leh tahan nmpk itu sambal petai...yum3x..ngencisssss ni..

Rafizah Nordin said...

sislin,
hahaha!!!

三杯雞Sam said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)